top of page
Search
  • ohadperry

דרוש שיפוצניק גיבור-על (2021)

פייסבוק שלום. אם שברנו בטעות את העולם, למי מתקשרים כדי לתקן אותו?

אולי יש איזשהו דבק מיוחד שיוכל להדביק אותו מחדש? אתה מבין, פייסבוק, פשוט יש לי אחיינים קטנים, ואני דואג. דואג שכאשר הם יגדלו הם לא יסכימו לקחת את העולם הזה ממני ואצטרך להיתקע איתו, כי אם פעם אמרנו "העולם עצוב אז צוחקים" היום אנחנו אומרים "העולם הוא בדיחה ואנחנו הבוכים" וזה לא סלוגן מכירה טוב.

רגע, התיקון בחינם נכון? למה אני לא מתכוון לצאת פראייר ולשלם בעצמי. שלא תבין אותי לא נכון, בכיף אשלם על הנזק שעשיתי, אבל קיבלתי את העולם הזה סדוק עם קשקוש פה וקילוף שם, הוא גם הגיע אלי כולו עטוף במדבקות מיכל ינאי ובפצפצים בניחוח חזק של זיפ תפוז, אבל נשבע שלא היה לי מושג שהוא במצב כל כך גרוע.

הבנתי שיש כבר כאלו שניסו ללכת עם (נגד?) העולם ולהתלונן, אבל לא ממש היה מי שהקשיב, יש כאלו חזקים וגדולים שמקבלים הרבה כסף כי הבטיחו לתקן, אבל הם חיים בעולם משל עצמם והוא די משופץ אז מה אכפת להם... יש שמועות שאפילו אומרים ש'יהיה בסדר', אבל אף אחד לא מצפה מאלו כבר לשום דבר.

שמעתי גם שהרבה אומרים שעולם הזה בכלל לא שבור, וזאת קונספירציה כדי לשלוח אותו לתיקון ולמכור אותו למרבה במחיר. רק לא נראה לי שמישהו בכלל ירצה לקנות עולם כשהוא במצב כזה... קיצר, פייסבוק, אם יש פה איזה שיפוצניק גיבור-על שיכול לעזור ולתקן את העולם שיצור איתי קשר,

ובחינם כן? ואם כבר חינם, שיתחיל מאהבת חינם כי כבר שנים שהיא נדלקת רק כאשר נכבה עלינו האור.

תודה רבה.




4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page