top of page
Search
  • ohadperry

אדם רגיש מאוד (2021)

אדם רגיש מאוד. אדם רגיש מאוד הוא אדם בעל מערכת וויסות רגשית גבוהה. א.נשים רגישים מאוד רואים את העולם אחרת, הם מרגישים גלים של רגשות מאנשים, מתישים את עצמם מפענוח כל תזוזה וצעד ורגישים מאוד לרעש. אלו הם א.נשים ללא עור, אשר כל מילה חודרת דרכם כמו סכין ומפלחת את הלב.

אדם רגיש מאוד הוא אדם ש"סובל" ממערכת עצבית גבוהה. א.נשים רגישים מאוד יכולים להשתגע מחתיכת אבן קטנה בנעל או במרתון התעטשויות רגע לפני שיורד הגשם. הם שונאים שינויים מכיוון שלוקח להם יותר זמן לעבד ולעכל מידע משאר האנשים. אלו הם א.נשים שמוצאים את הביטחון בלהיות לבד (אבל לא בבדידות) בשקט (אבל לא בדממה) ובתחושת סיפוק כשהם עושים משהו טוב... לאחרים בעיקר...

הם בכל מקום, הא.נשים הרגישים מאוד. כ 20-15 אחוזים מהאוכלוסייה למען האמת. הם דגל התרבות, האומנות, החינוך והרפואה האלטרנטיבית בעולם. הם הראשונים להתנדב, הראשונים לתרום, הראשונים לחלום. חלקם לא יודעים שהם כאלו, חלקם חושבים שהם פגומים אבל הם סך הכול צריכים רגע לחזור לקצב האמיתי שהעולם התכוון אליו, להגיד לילד הפנימי והמפוחד שבתוכם "הכול בסדר, אני כאן" ואז לחזור לרוץ כמו כולם. כי הרי לנפש קצב גדילה משלה, רק חבל שהוא הכי איטי בעולם.

(מקור מידע: "אדם רגיש מאוד" // ד"ר איליין ארון)




0 views0 comments
bottom of page